۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

لطفن مرا بُلد ببینید!

برای خودم یک عنوان درست کرده ام تا بشود توی محافل با آن پُز داد. یک زمانی "س" می گفت "من اولین وبلاگ نویس" در خاور میانه هستم. راست و دورغ ش با خودش، من هم بنیان گذار مکتب دوستی با ترانه های شیش و هشتی لوس آنجلسی بخصوص ستایش شهرام شب پره در محافل روشنفکری هستم. یادم باشد یک روز یک ایمیلی چیزی برای ش بفرستم و بگویم در تمام میهمانی ها، قرارهای دوستانه و محافل نقد ادبی و سینماییو کافه ای و ... از هیچ تلاشی فروگزار نکردم. نتیجه اینکه حالا آدم ها توی میهمانی ها راحت تر شیش و هشت گوش می کنند، هر و کر نمی کنند که ابتذال و فلان و بیسار، پای ش بیفتتد چنان قری هم به کمر می اندازن که خانم جمیله به گردش! همین ها را به اضافه کنید با ساسی مانکن و علیشمس و حسین مخته و یک میلیارد و دویست میلیون و صد و بیست و دو ارتش و باقی بر و بکس که دیگه زحمتی نداشت جا انداختن شان انقدر که همه جا بودند برای خودشان. عجالتن خواستید یک وقت یک جایی من باب طبقه بندی در جوامع انتلکتوئل- یا شبه انتلکتوئل که ماییم- افاضات در کنید بفرمائید نگارنده اولین روشنفکر بشکن و بالاانداز بود در مکتب همتی که خیلی باکلاس که می شد شهرام شب پره گوش می کرد و ایضن تبلیغ. بفرمائید بنده خاله خانباجی ترین بودم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ

دنبال کننده ها